Danmarks Maritime Kultur- og Folkemøde er klar med e-udgaven af programmagasinet for 2019

Danmarks Maritime Kultur- og Folkemøde afholdes lørdag den 24 august 2019 i Korsør. I år handler eventen om alt fra, hvordan verdenshavene renses for plastik, udviklingen af landets havne, bæredygtige investeringer i kyst- og naturturisme, maritime startups samt udfordringen med rekruteringen til maritime uddannelser og erhverv. Tilhørerne kan også høre et foredrag om kærlighed og klima, se kanonjolle replikaen "Corsør" blive søsat samt overvære etapestarten på 4. etape i POSTNORD Danmarks Rundt. Dertil kommer en lang række andre små og store maritime aktiviteter.

For at give et retvisende overblik over eventen har Danmarks Maritime Kultur- og Folkemøde udgivet et programmagasin med interviews, artikler og indlæg, som perspektiverer og nuancerer aktiviteterne på folkemødet, og en oversigt over debatter og andre aktiviteter. Magasinet omdeles på folkemødet, men er allerede udkommet som e-magasin på sitet: mkof.dk

Landskontoret:

Trondhjemsgade 5 kld.